با حضور مسئولان؛ مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد




مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گنبدکاووس، مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی شهید تولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و جواد فرامرزی مسئول بسیج دانشجویی استان برگزار و رضا دادفر به‌عنوان سرپرست جدید حوزه مقاومت بسیج دانشجویی شهید تولی واحد گنبدکاووس معرفی و از تلاش‌های رضا عرب قدردانی شد.

امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) درباره بسیج دانشجویی و روحانیت گفت: امام‌ راحل ضروری‌ترین تشکل‌ها را بسیج دانشجو و طلبه اعلام و به عنوان پیشگامان انقلاب معرفی کردند و وظیفه ماست که بسیج دانشجویی را به جایگاه واقعی خود برسانیم و نباید بگذاریم جایگاه بسیج در هیچ زمانی خالی بماند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی ادامه داد: دانشجویان بسیجی باید در کنار فعالیت‌های جهادی خود از نظر علمی هم نخبه باشند و بسیج دانشجویی با جایگاه علمی که دارد در حل مسائل جامعه و استان گلستان نیز باید مشاور خوبی برای تحلیل‌گران باشد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان نیز با اشاره به وضعیت پیش آمده درباره نظام آموزشی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با وجود کانون‌ها و تشکل‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی، بسیج از جایگاه ویژه‌ای در هدایت و جذب دانشجویان برخوردار است.

بسیج دانشجویی در حوزه‌های بصیرت‌افزایی موفق عمل کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس - مینودشت نیز بیان کرد: بسیج دانشجویی همواره در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، بصیرت‌افزایی، مطالبه‌گری و ... موفق عمل کرده و در حل مشکلات پیش آمده در استان گلستان مانند سیل، زلزله، بیماری کرونا و ... فعالیت‌های جهادی بسیاری مانند بهسازی روستاها، ساخت دستگاه ضدعفونی کردن، مه‌پاش و ضدعفونی کردن سطح شهر و خدمت‌رسانی دانشجویان پرستاری به شهروندان و ... را در کارنامه خود دارد.

احمد مهرابیان افزود: بسیج دانشجویی همانند یک بازوی فکری و عملیاتی است و از مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه ارزشمند بسیج دانشجویی نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌ها تلاش کند.

وی توضیح داد: باید با هماهنگی و همفکری برنامه‌ریزی دقیقی انجام داد تا بتوانیم دانشجویان را به سمت بسیجی بودن سوق دهیم و افکار و ذهنیت یک بیسیجی را به آنها منتقل کنیم .

 





  تاریخ بروزرسانی : 22 مهر 1399 - 08:21

  بازدیدها : 152 مورد